Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Apropå felleverans..., ..vad gör ni?
          susehn
          Inlägg 08-01-2010, 13:42
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem sedan:
          19-03-2008
          Medlem nr: 14 719



          Jaaa, alltså tar ni kontakt med plantskolan/ leverantören och kräver en ny planta, eller är alla nöjda och glada och accepterar sin felleverans?
          Själv tycker jag det är lite småknepigt med rosor, man märker ju inte förrän de blommar att det strulat till sig, vilket alltså kan ta ½-1 år efter köpet.... Har nog klagat och fått bla ny schersmin (såg genast att de skickat en spirea) och en näva (stendöd), så inte vet jag varför jag drar mej när det gäller rosor....
          Kan ju också vara så, att man som Mimika i förriga inlägget blir kär i sin felleverans, hände även mej med mitt Polstjärnaninköp, fick i stället denna remonterande skönhet, inget dåligt kap!! Nån som vet vad det är???

          Bifogad fil  IMG_0515.jpg ( 39.73k ) Antal nedladdningar: 23
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Christina i Taxi...
          Inlägg 09-01-2010, 11:30
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem sedan:
          24-05-2004
          Medlem nr: 3 702



          Det där med att "gräva upp plantan" har jag också varit med om, men då gällde det ett japanskt körsbärsträd.
          Jag tror att de gånger man blir ombedd att gräva upp plantan är när man handlat irl på nån plantskola och man kommer in och reklamerar "över disk"...?
          Aldrig nånsin har jag blivit ombedd att gräva upp nån planta som jag köpt på postorder och/eller i annat land.
          Jag brukar alltid skicka med ett eller flera foton i mailet som visar plantans skick.

          Man måste ju ändå tro på att handlarna vill vårt bästa för sitt eget ryktes skull! smile.gif



          --------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 19-09-2025, 23:54
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon