Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tänkte bara säga hej..., ...eftersom jag är ny här
          Airamya
          Inlägg 01-07-2004, 12:43
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 177
          Medlem nr: 3 968

Ramlade in här på ett bananskal igår och upptäckte att det verkar vara ett himla mysigt ställe... så då bestämde jag mig för att halka på det där bananskalet fler gånger och nu är jag här igen...
          Eftersom jag är ny (vilket innebär att ni inte alls vet vem jag är) så tänkte jag presentera mig lite kort smile.gif

Jag heter egentligen Maria och bor I Kinna, Västra Götaland. Jag har nyligen köpt ett stort hus med en gammal trädgård som misskötts i årtionden men en gång i tiden antagligen varit ganska fin (vilket innebär att jag i vanlig ordning tagit mig vatten över huvudet...). wacko.gif

För alldeles för många år sedan gick jag på Trädgårdslinjen på Kvinnerstaskolan men allt jag eventuellt lärde mig där verkar ha rymt till okänd ort... blink.gif
          Jag älskar dock blommor o växter och är hyperlycklig över att äntligen ha en trädgård biggrin.gif

Tack för ordet sleep.gif

//Maria

--------------------

"Det finns inget problem som är så litet att det inte går att blåsa upp till orimliga proportioner."
          Citat från Lena:-) här på Odla

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Airamya
          Inlägg 02-07-2004, 07:08
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 177
          Medlem nr: 3 968

biggrin.gif
          Jisses, tack allihop! wub.gif

Jag har tydligen förvandlat gammelnalle till en buddha... Gillar din nya inställning till kirskålen, björnen laugh.gif Lova att dela med dig när du blivit upplyst rolleyes.gif

tongue.gif

--------------------

"Det finns inget problem som är så litet att det inte går att blåsa upp till orimliga proportioner."
          Citat från Lena:-) här på Odla

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 03:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon