CITAT (Magdis @ 24-01-2010, 18:49)

Jaha finns det i Luleå så är det ju ingen sak.

Det vore lite jobbigare att köpa en hel servis i stockholm när jag är nere på mässan och ta med mig den på flyget. Då beställer jag hellre på nätet. Jag hade ju tänkt mig nån exklusiv servis först men nu har jag sett en på Haléns som jag blev jätteförtjust i

Vet dock inte hur jag ska göra, det kanske bara är rat? Även om den ser fin ut. Det ska vara en vardagsservis som vi använder varje dag.
Tänk bara på att den inte är för tjockt gods för då blir den lätt kantstött tycker jag i alla fall. Risken finns på dessa varuhus som Heléns o Ellos m.m. IKEA brukar ju också ha fina serviser tycker jag och inte så dyra så då kan man ju köpa typ till 14 personer kanske så man har i reserv om man vill ha en för 12 personer annars är 8 personer ett bra alternativ och sedan eventuellt ha några udda tallrikar m.m. som passar till.
Den servis jag har köpta vi på homeparty för många år sedan vet inte om det finns fortfarande med porslin och det har gått att komplettera i några år. Tallrikarna är lite större än vanliga eftersom det är engelskt.
Lycka till med ditt letande.
Tillägg: Kolla denna länken
http://www.hittasaker.com/search/keyword/S...kw=191109-30133
Redigerat av Inga från Närke: 24-01-2010, 20:03