CITAT (LasseB @ 03-02-2010, 20:02)

Jag avser den politiska debatt som förs här på Odla.
I mina ögon är tonen och yxhuggen helt besinningslösa från allt för många medlemmar...
Jag håller med. Just nu är det verkligen inte kul.
CITAT (Markus_H @ 03-02-2010, 20:53)

Jag tycker nog iofs att en politisk debatt även om den kan vara het ibland ändå känns uppfriskande. Är det inte skönt att folk engagerar sig och har åsikter om något mer Let´s Dance och bonde söker fru?
Och jag tar faktiskt lite illa upp när man klumpar ihop folk som
inte vill vara med och slåss på låg nivå och kallar dem ointresserade. Många är säkert det, men jag t.ex. har aldrig och kommer aldrig att se Let´s Dance och bonde söker fru, jag har många och starka åsikter om både politik och annat, men för det har jag inget behov att skrika ut dem på odla. Det finns faktiskt andra människor också som man kan kommunicera med, eller så kan man läsa böcker och behålla sina åsikter för sig själv. Det är beundransvärt när folk utan att tappa tålamodet skriver sina vettiga åsikter gång på gång, men alla orkar inte göra det. När jag skriver något förväntar jag mig att folk lyssnar vilket de sällan gör härinne har jag märkt. Då är det väl lika bra att hålla till i meningslösa tråden och ha kul, utan att för den skull vilja bli degraderad till en varelse utan intressen och åsikter!