CITAT (LasseB @ 04-02-2010, 17:46)

Vilken tur att det inte diskuteras folboll eller hocky här på odla eller för den del invandring, pengar, skola m.m.
Jag blir så förvånad över alla rent falska påståenden som bara sprutar ut folk.
Jag tror att den här typen av trådar, eller rättare sagt det sätt som dom utvecklas på, är negativt för Odla som trädgårdsforum.
Varför skulle det vara negativt. Det finns ju flera avdelningar på forumet av en anledning. Allmänt forumet - Småprat - ej trädgårdsrelaterat är ju till för alla möjliga andra diskussioner för att slippa ha dom i Trädgårdsavdelningen. Varför inte bara hoppa över trådar man inte gillar? Man kan t.o.m. klicka bort Allmänt forum och bara se Trädgårdsavdelningen. Jag förstår inte varför man sitter och läser sånt som man irriterar sig på och inte vill delta i. Vem som helst kan skapa trådar om i stort sett vad som helst så alla kan ju ta upp sånt man är intresserad av. Forumet blir väldigt aktivt varje gång lite jobbigare ämnen tas upp och nästan alla läser såna trådar, en del trots att dom inte gillar det som skrivs. Dom här trådarna hamnar efter ett tag på sidan 2 och sen faller dom i glömska och nästan inget händer på forumet förutom i evighetstrådarna som bara några stycken deltar i.
CITAT (Aqvakul @ 04-02-2010, 18:07)

Jag tycker fortfarande att de här "politiska" trådarna har hållit sig inom vettiga ramar. Undrar ibland om vi inte är lite konflikträdda i det här landet. Man bestämmer faktiskt en hel del själv hur mycket man ska ta åt sig.