Vägarna är jättebra, skojar du Bettis?
INTE här. Här får man först gasa järnet på hemma-gatan för att inte fastna i snömodden och tvättbräds-isen, för kommunen hade nog slut på snösvängs-pengarna vid nyår, sen dess har vi inte sett dem. När man väl kommer ut på en gata som är skottad så har de lagt såna enorma snöhögar i korsningarna så att INGEN bilist ser varken andra sådana eller skolbarn på väg till skolan (som får gå mitt i vägen för att trottoarena är fulla av snöhögar). Så varje morgon är jag livrädd att antingen köra ihjäl någon eller att krocka med nån satan som kommer från höger = dyrt.

SKRÄP! De enda som gnuggar händerna är väl Västtrafik som fått 50% nya passagerare... Och hade det inte varit för deras nya system med 50 kr i pant för att åka buss, så hade jag nog kunnat tänka mig det, men av principsak så vägrar jag.
Usch, vad hade detta att göra med Odla-träffen tänker ni? Inte ett skit, det var bara ett sätt att pysa ut lite ilska. Ingenting kommer att hindra mig från att ploga långsamt med Volvon till Olle på kusten och sen lika långsamt ner till träffen i Götet, för vad gör man inte för att träffa sina nära och kära?

Men det kommer inte att gå så fort....
Förresten, ni glömmer väl inte att sätta på er era knappar, för mitt ansiktsminne är groteskt dåligt....