CITAT (Anma @ 11-02-2010, 11:03)

40 läst, ingen kommenterat. Skulle vara intressant att veta varför.
För att ni tycker att det är rätt men inte vågar stå för det öppet, eller för att ni tycker att det är lika sjukt som jag tycker att det är och då inte tycker att det är lönt att svara för att det inte frågas efter "hållamedsvar" (hoppas på detta alternativ), eller skiter ni i vilket, det gäller ju inte er, i valfrihetens Sverige.
Hjälper det dig att alla 40 kommenterar.
Tror inte det är någon som skiter i det som du skriver. Vi kan ju inte mer än hålla med om att reglerna är åt helskotta men mera kan vi inte göra. Det är ni som måste slåss mot dem, ni som är sjuka. Det hjälper inget med att skriva massor i denna tråden utan det måste demonstreras för dessa regler och upp i regeringen för de läser inte här, tror jag i alla fall.
Skicka kopia på beslutet till Christina Husmark som någon föreslog. Hitta på någon annan sjukdom som personen blir sjukskriven för då blir det inte samma skada vad det nu är och då kanske h*n har rätt till sjukdagar igen för den nya sjukdommen. ( Så är det i alla fall för min sambo) Börja stämpla och sedan sjukskriv igen. Gå till socialen och berätta.
Lycka till.