ja äter man inget alls mår man nog dåligt, men vad jag har läst lite snabbt så får man dricka och äta något enkelt och lätt efter solnedgång. även om jag ska inta fast föda så lite som möjligt.
söndagar får man ju äta som vanligt av vad jag förstod. så det gäller väl för mig att bunkra upp med vätska av olika slag.
CITAT (ingrids @ 11-02-2010, 22:21)

Nog har jag fastat, dock inte av religiösa skäl. Funkar egentligen bara för mig när jag inte behöver tänka och rör mig mycket men inte jätteansträngande, typ fotvandrar i lätt terräng. Och så måste jag förbereda en vecka innan med att koffeindetoxa annars får jag migränen från helvetet. Har mått superbra de gånger jag testat och det har hållit i sig upp till 3-4 månader om jag fortsatt leva någorlunda sunt.
nej jag gör inte heller av religiösa skäl. men tydligen av vad jag läst ska det vara hälsosamt.
vad har du intaget för vätska ? kan tänka mig att juice eller nåt med soker i är bra (energi tänkte jag på) har du några tips på hur man ska klara det ?
jag gillar ju att äta mycket både mat och annat (dock hälsosam mat och naturliga råvaror). så jag tror nog att det blir svårt för mig i början.
Redigerat av flaxss: 11-02-2010, 22:25