CITAT (Copycat @ 07-07-2004, 23:20)
Om det bara var i trädgårdarna, det är i lekparkerna, i sandlådorna och där "nöden" faller på. Dom kan sätta sig rakt upp och ner på en gångväg också, det stör inte dom. Säger man något till familjerna så får man till svar, "skaffa ett eget liv". Dessa barn är även inne på tomterna och skövlar av det vi planterat och odlat. Förra året fick jag alla rosorna sönderklippta. Gissa hur det ser ut när 6 ungar med saxar härjat villt, ingen vacker syn alls. Jag visste inte om jag skulle börja gråta eller ta ihjäl ungarna MED föräldrar.

Väldigt intressant
Ämnet börjar med att endel( tex jag själv) är irriterade över att behöva ordna med olika saker för att inte ha katter på tomt och altan inklusive stora sandlådan och har kommit till en önskan att ha ihjäl barn med föräldrar????
Det är var väl aldrig någon som påstog att det gällde ALLA kattägare???
utan som vanligt är det ju en lite klick som ställer till besvär för andra.
Så ni som tar åt er.....finns det anledning?

Alla vågar inte säga till grannen att katten INTE är välkommen på altanen! Det vore bättre att som granne få säga - "kan inte eran katt få komma in till oss en stund och kela !!!!!
Det är tråkigt att bara för att man INTE vill ha en katt på altanen så behöver man inte vara katthatare.
Dessutom skulle jag oxå bara vilja låta mina saker ligga på altanen som kattägare kan göra. ( Där har ju katten låda att eller annat att göra sina behov på )
Jag vill självbestämma om jag ska ta in mina dynor och jag skulle vara glad om jag slapp belamra våran lilla hall med trädgårdssaker
Till Copycat kan jag bara säga att ens skoja om att ha ihäl ungar med familj är inte ett dugg kul.
Och med sådana besvär som DU verkar ha borde du göra en polisanmälan( men det kanske redan är gjort?)
Dessutom finns ju sociala som du kan göra anmälan till!
BAJS PÅ GÅNGVÄGAR AV BARNEN RING HÄLSOVÅRDSNÄMDEN!!!!!
Menar du att det är fler barnfamiljer som gör så hos er???
Jag blir verkligen förvånad?
Att anmäla en katt ägare som inte har koll på sin katt är inte lika lätt