CITAT (ängsvädd @ 15-02-2010, 22:51)

Gläfs!
Så här menar de. Det är vad jag har gjort när de (läs ängsvädd) har försökt vara kaxiga utan att egentligen ens delta i tråden (som hon brukar). Jo, nog är det en dödssynd alltid, speciellt eftersom att det går att läsa i samma tråd vad det var hon skrev - det går ju att klicka tillbaka från citatet.
men det kanske är jobbigt när man är född med elva fingrar, vad vet jag.
Jag tror det som stör mest med ett "uppfattat citat" är att det visar hur lite jag bryr mig och att ni är rädda att folk läser mina inlägg mer noggranna än era. Det andra som stör är att ni vet att jag inte heller skulle störa mig speciellt mycket om ni skulle ge igen med samma mynt. Det tredje som sticker i era ögon så att det blöder är att folk som slutat på forumet här för att de vantrivs har registrerat sig på mitt forum.
Ja, det måste kännas jättejobbigt, speciellt när man är så tjock i svålen så att man tror att man kan bestämma vem som får befinna sig på odla och inte.
Taskigt för er att de har lämnat, men inte jag. Det kommer jag aldrig att göra så köp hem ett stort förråd pappersnäsdukar.