CITAT (Nauti @ 25-02-2010, 14:01)

Det var väl själva fan vad reklam det skall vara för ledsweden. Det är helt omöjligt att en drös olika medlemmar skulle lovorda LED-belysning stup i kvarten och länka till en svindyr sida som mer eller mindre tar det dubbla priset jämfört med andra sidor. Om jag läser någonting mer om ledsweden så spyr jag på det.
Att det dessutom är samma bilder som GröntLjus postar hela tiden gör det inte mindre suspekt. Att man sedan lägger in den där uppenbara reklambilden gör mig helt övertygad om att det är en och samma person som sitter och sprider sin djävla smygreklam.
om h*n har köpt en spot på ledsweden så är det väl inte så konstigt att h*n lägger upp bilder från den sidan när någon frågar vad det är? Även om det är någon sorts smygreklam såå.... vem fan bryr sig...
det var just för att jag visste att folk skulle bli tjuriga som jag bara tog någon random bild ifrån google istället för tex en ifrån ledsweden. Om du vet någon sida som säljer ledbelysning som FUNGERAR BRA och är mycket billigare så länka! (om du inte vill länka här så skicka gärna ett PM

)
Jag försvarar inte ledsweden på något sätt, jag letar bara bra ledbelysning så vet du någonting bättre så vill jag gärna veta