Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> panik att bli av med frö
          chanticos
          Inlägg 21-03-2010, 10:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 29
          Medlem nr: 7 001

Hej
          Anledningen till att jag skriver detta meddelande är att det har inträffat en smärre katastrof i huset och jag snarast behöver bli av med mina fröer.
          Jag erbjuder därför att få köpa ett paket med 25 olika sorter med valfri inriktning, tex tomater , vallmo, perenner, pepparo paprikor, grönsaker o kryddor eller blandade blommor
          sprid det gärna vidare Jag låter nog desperat ...men ärligt...jag ÄR det... det här är inte sant och försäkringsbolaget bråkar att vi inte skottat ordentligt, men när det sitter fastfruset som is, vad ska man göra?!?!?!
          om du är intresserad kostar det 113 krinklusive frakt
          maila mig med ditt namn o adress och önskemål så kommer jag packa och posta omg.
          OBEVERVERA MAILA ENBART PÅ DEN UPPGIVNA ADRESSEN!!

piaauktioner@telia.com

Hoppas niinte tar illa upp, om nivill kolla upp mig säljer jag på tradera under aliaset piasblommor
          mvh Pia Forsgren

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          varghem
          Inlägg 21-03-2010, 20:00
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 806
          Medlem nr: 23 954

Fattar på nåt sätt inte vad dålig snöskottning, försäkringsbolag och panik att sälja fröer har gemensamt...

Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 21-03-2010, 20:10
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

CITAT (varghem @ 21-03-2010, 20:00) *
          Fattar på nåt sätt inte vad dålig snöskottning, försäkringsbolag och panik att sälja fröer har gemensamt...

Finns säkert något men det jag inte förstår är hur någon kan ha så mycket fröer och vad en försäljning kan hjälpa upp de andra problemen.

Det var ju nära att taket kolapsade här men när det var som värst och jag fasade för det var väll mina fröer det sista jag tänkte på.
          Sedan förstår jag varför någon har sådana mängder att man säljer dem för att rädda något, fast jag har säkert missförstått något, brukar jag göra

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 02:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon