Medlem
Antal inlägg: 649
Medlem nr: 14 539
Jag också! Ett mail per annons jag någonsin lagt upp - hade inte allt löst sig via en heroisk insats med en hund?
chanticos@telia.com Hej jag ser att du budar på en av mina auktioner. Det har inträffat en smärre katastrof i vårt hus pga av vinterns alla problem. Jag erbjuder dig därför att få köpa ett paket med 25 olika sordets frö i separata förpackningar. Dels för jag behöver bli av med dem och del för att vara ärlig, jag sitter med rumpan i brevlådan för försäkringsbolaget vill inte ta på sig detta då de hävdar konstruktionsfel. om du är intresserad så kostar paketet 113 kr inkl frakt. Vid intresse för överpengarna till nedanstående konto och maila mig sedan med namn och adress och vad du skrev på inbetalningen så skickar jag omgående eller tillsammans med ev vunna auktioner. Hoppas du inte tar illa upp av mitt mail, men jag behöver hjälp. SWEDBANKclearing 81588 konto 3 027 069-8 Digitalis ElsieKelsie, Exelsiormix, Foxy, primrose carowee & Pams choise AklejaBarlow,vit, pastell, blå, mix, syren rudeckia black eyed susan, Tomatillo,Tomat SubActic,tomat Ponderosa pink, tomat Ponderosa röd Peppar Serrano,habanero orange habanero vit ,Peppar Big jim.ngn vallmo Pkt kan variera ngt fr listan om ngt tar slut, men försöker skicka så likvärdig som möjligt www.piasblommor.se
Medlem
Antal inlägg: 29
Medlem nr: 7 001
[quote name='Knytt' date='25-03-2010, 10:47' post='1197327'] Jag också! Ett mail per annons jag någonsin lagt upp - hade inte allt löst sig via en heroisk insats med en hund?