Vad jag tänker på är vad det ger för signaler om man kommer helrakad mellan benen till gynekologen

Jag provade en gång att ta rubbet men jag trodde jag dog när det växte ut det var som att ha en igelkott mellan benen ju

jo jag rakar armhålorna regelbundet och benen och bikinisnittet på våren och sommaren ja man ansar till sig lite.Har en vännina som har två tonårsöner och hon berättade att där är det "totti balutti"de rakar sig i skrevet och allt hår som finns på kroppen så det är nog lite ungdomskultur i det att det är inne.Hörde en skolsköterska på radion som var bekymrad över detta mode eftersom många kom till henne med kvesor finnar och bölder i underlivet på grund av rakningen vilket ju inte är bättre att ha än hår
Vi har en dam här i byn som gillar att bada här på badplatsen på sommaren det är bara det att hon har två stora gråsprängda tomteskägg som växer nerpå låren nästan ner till knäna och det ser förskräkligt ut ju

Då är det läge att ta fram rakhyveln tycker jag.Antar att det finns en mening med att vi har hår i underlivet annars skulle det väl inte finnas där

men har man en rysk pälsmössa där nere ja då kanske man borde ansa till den lite