Jag tillhör de lyckligt(?) lottade som har svag hårväxt överallt förutom på huvudet, där är det desto mer hår. Tur att det på huvudet är ganska tunt i sig själv, annars skulle jag se ut som
Sideshow Bob från The Simpsons, fast med rakt hår.

Rakar mig på sommarhalvåret under armarna en gång i veckan eller så, på vintern mer sällan. Ben har jag aldrig behövt raka, det lilla som finns syns inte. Bikinilinjen har jag heller aldrig behövt raka oavsett bikinimodell. Men därmed inte sagt att jag inte rakat där ändå. Har nog testat de flesta frisyrer. Att ta bort allt där tycker jag inte om alls, det blir lite väl tja, ska nog låta bli att säga vad jag får för accessoarer.
Man får göra som man vill tycker jag. När jag var yngre tyckte jag att det såg äckligt ut med hår under armarna, eller man skulle väl tycka det och då tyckte jag det. Med åren har jag fått en egen vilja som inte bryr sig så mycket om vad man ska och inte ska. Nu tycker jag att håriga armhålor är helt ok.
Angående hygienen, själv känner jag mig renare under armarna med hår än utan. Men finare utan.
Redigerat av Anma: 26-03-2010, 12:30