Ja rakat eller inte rakat tycker jag är helt upp till vad man trivs med. Benen rakas här under sommarhalvåret och det e inte så mycket för vad andra tycker utan faktiskt mer för att jag inte vill se ut som jag är hälften man hälften kvinna.

Och orkadade ben på mig är verkligen ingen vacker syn!! *asg*
Under armarna görs regelbundet och det är för att jag tycker jag luktar svett när jag inte är rakad under armarna. Och lukta svett är ju aldrig trevligt
Sen när det gäller dom nedre regionerna så går det i perioder vad jag trivs med och orkar, det finns ju som sagt annat att lägga energin på. Men jag blir faktiskt känsligare när jag är delvis rakad där nere vilket naturligtvis ganska trevligt när det kommer till att rumla runt i sänghalmen. Och vad gäller killar så föredrar jag helt klart håriga sådana

Några dagars skäggstubb är jäkligt sexigt. Men jag får hålla med Fny när det gäller att ja det e ju aldrig trevligt att få hår i maten

Men är det orakat så är det och det e ju inte precis så man beordrar killen att ta fram rakhyveln innan det kommer till oralsex.
Viktigaste är väl att man låter sitt behov av att vara rakad gå före ev hälsoeffekter av det. Hellre orakat än stubb och "röda prickar"!!