CITAT (Motti @ 27-03-2010, 02:30)

Det här inlägget handlar inte om moralisering alls,jag startade tråden själv och ville bara höra vad andra tyckte om "ryska pälsmössor "och om "totti ballotti" rakning av hela kroppen,sjävklart bestämer man över sin egen kropp !men jag ville belysa om vad Modet ställer till med och undrar vad i helsike gränsen går för vad man ska acceptera.Ska dom som inte rakar hela kroppen gå och skämmas då ?

Benen..Ja
Under armarna ...ja
Viss trimmning av "husmusen" också, Vill inte ha "peruken" utanför bikinin på sommaren, men helrakning...nej tack.
Får riktigt otrevliga assosiationer av brasiliansk rakning och tycker det är onaturligt.
Kanske är jag för gammal för att köpa "len som en barnrumpa" över hela kroppen.

CITAT (Motti @ 28-03-2010, 02:03)

Såg faktiskt ett program i dag på TV från Grekland!en liten by där de hyllade penisen i alla dess former men de katolska prästerna rymde från byn och ville inte ha med det här att göra alls.Och jag förstår dom!
är inte du trött på allt underlivs och sex snack i media ?(det är jag)
Jag är hjärtligt trött på, alla reportage i tidningar om "bästa ställning" och "så gör du för att" och så vidare.
Alla tidningar har den typen av reportage, varje dag.
Undra på att folk får presstationsångerst om dom läser det.
CITAT (Gita @ 28-03-2010, 10:33)

Håller med, jag tycker att man förstör något privat, spännande och intimt genom att allt skall dissikeras, diskuteras m.m. Kan inte sex få vara något lite hemligt, spännande och privat, det blir mycket bättre då. Ibland tycker jag att alla dessa tidningsartiklar m.m om ämnet gör sex lika lite spännande som att köpa en liter mjölk, och så skall det väl ändå inte vara.
För att återgå till startämnet, jag tycker att rakade underliv är otroligt avtändande och fult, gäller både på män och kvinnor.
Gita
Japp, så känner jag också.