CITAT (netaave @ 11-04-2010, 14:03)

Jajamen
NEJ, vulgär tycker jag hon var i sin framtoning under intervjuer t.ex. respektlös mot sin mamma och sina söner framförallt, hon är ju mamma till trubaduren Finn Zetterholm bl.a. han har aldrig någonsin uttalat sig om henne medans hon satt och lipade i tv över att barnen inte brydde sig, vilket jag har mkt lätt att förstå.
Kan inte vara kul att vara en offentlig person själv o höra sin mamma sitta i tv och skryta över unga älskare och lämna ut sig själv i böckerna. Privatliv ska inte vara offentliga tycker jag.
Här är de normer som KT vänt sig emot som är så viktiga för dig.
Hon varit den uppkäftige som upprör de konservativa uppfattningarna. Hennes intresse för yngre delar hon med Sarkozy och Berlosconi, men ni nämner henne för hon var inte en konservativ borgerlig.
CITAT (Huggorm @ 11-04-2010, 11:11)

De här tråden är väll inte enbart ägnad hennes författarskap, utan hela hennes livsgärning? Men jag tror jag hoppar av diskussionen här, till allas lättnad och glädje.
Det är ingen lättnad för mig att du hoppar av tråden. Vill gärna ha dig kvar.
det som är viktigt är de fakta som samlas och plötsigt presenterar en annan person än den tråden handlar om, för imorse tåg du upp "små barn" vilkas umgänge är brott både i Sverige och andra länder också.
Det är bäst att du håller dig till det som hon gjorde och fortsätter att skriva här.