CITAT (ryss_бори @ 27-04-2010, 11:03)

Får man annars fråga varför man har en sån kamera om man inte klarar av läsa instruktionsboken?

Känns ju lite tråkigt, måste jag säga.
Jag fick kameran av min svärson när dom köpte en ny. Den jag fick hade mycket bättre kapacitet och fler funktioner än mina gamla, varför jag har valt att använda den som jag fick.
Nu går inte objektivet ut heller på samma kamera, utan jag måste DRA ut det samtidigt som motorn skjuter ut objektivet.
Jag lyckades med att få bort att det blev filmklipp istf bilder men så kom nästa fel då...
Jag måste nog lämna in den för att få ordning på den men på Mediamarkt sa dom att det skulle bli billigare att köpa en ny.
Nu använder jag en av mina gamla istället.
CITAT (Aqvakul @ 27-04-2010, 11:08)

Instruktionsboken till min Canon G 9 är på nästan 300 sidor. Ibland är instruktionsböckerna också dåligt skrivna/översatta. Så det blir gärna lite "trail and error"....
Ja, det är så mycket att plöja igenom. Det är ju inte det att jag inte kan läsa..... men när man inte vet VART man ska läsa, alltså inte ens i vilket kapitel, för att hitta felet så känns det gruvsamt att gå igenom hela bibeln...