Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> semester !, Vart åker ni ?
          anncharlotte
          Inlägg 25-07-2004, 21:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 411
          Medlem nr: 3 745

Som vanligt jobbar jag under hela sommaren och börjar nu, precis som jag brukar känna en våldsam längtan efter att få ge mej iväg en sväng, nånstanns. huh.gif
          Men ändå vore det kul att höra med er, vad gör ni ?? Nån som åker till något spännande ställe som vill berätta. smile.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Copycat
          Inlägg 25-07-2004, 21:32
          Länk hit: #2

Gäster

Hejsan ! Jag gör precis som du, nja inte jobbar men stannar hemma. Det har varit fullt upp med att rensa ogräs och få till alla pallkragar, som man vill ha dom. Däremot så finns det folk som gör tvärtom vad vi andra vill göra. Min syster som bor på Cypern har valt att tillbringa sin sommar i vårat vackra land. Hennes barn har aldrig sett en grön gräsmatta på sommaren, det är bara grönt ett par månader på våren där nere. Hon kanske ska stanna i Sverige nu, och då får barnen för första gången se snö, utan att behöva åka upp i bergen. Borta bra men hemma bäst ! wub.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 03:15

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon