Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> semester !, Vart åker ni ?
          anncharlotte
          Inlägg 25-07-2004, 21:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 411
          Medlem nr: 3 745

Som vanligt jobbar jag under hela sommaren och börjar nu, precis som jag brukar känna en våldsam längtan efter att få ge mej iväg en sväng, nånstanns. huh.gif
          Men ändå vore det kul att höra med er, vad gör ni ?? Nån som åker till något spännande ställe som vill berätta. smile.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          andreas i uppsal...
          Inlägg 26-07-2004, 23:17
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 664
          Medlem nr: 1 962

Thailand är för svenskat. Det är inte bra att åka till platser där invånarna börjar tala svenska tongue.gif Norra Laos är fint men väldigt fattigt och ganska okänt. Jag tror nog att du kan hitta en liten plats där,där ingen svensk tidigare varit. Vietnam är fint och börjar få upp ögonen för turism.Helst ska man besöka de norra delarna. Det enda problemt är allt flygande och priserna.

Jag rekomenderar Indonesien. Där är det guda gott attleva, i alla fall om man har kontakter som vi tongue.gif biggrin.gif Då bor man gratis och kan kanske också får flyget betalt. Det lönar sig att sommarjobba i affär i Norrland under sommaren tongue.gif biggrin.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 04:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon