Jag köpte dem idag så jag har bara provat och gått inne med dem i ca 15 minuter. Lite rulligt, svajigt och vingligt känns det onekligen. Men det har gått förvånansvärt bra att gå i dem ändå. Jag ska börja med 15 minuterspass den första veckan sen utöka. 2.500:- fick jag ge för mina på Intersport. Inget men slänger ut så där utan vidare men till slut tar griper man tag i varje litet halmstrå för att bli lite bättre.
Jag har öppet köp i 30 dagar. Om jag bara provar och går med dem inne och inte är nöjd får jag returnera dem inom de här 30 dagarna och få pengarna tillbaka. Men om jag har gått ute med dem och vill lämna tillbaka dem inom 30 dagar så ersätts returnerade skor med ett nytt par skor (running - eller walkingskor) men jag får ej pengarna tillbaka då. Det här sista är INTERSPORTS Nöjd-Kund-Garanti och gäller bara på running- och walkingskor, MBT-skorna ingår där tydligen. Känns ju lite tryggare att få prova dem först, inne iaf, innan man bestämmer sig.
Den modellen jag köpte var nyinkommen. De gör nättare och nättaren modeller sa expediten. Svarta sandaler fanns för endast 2.300:-

, de verkade också sköna.