Får nog säga ut i från min egen erfarenhet med det andra könet och förhållanden att det som håller är VERKLIGEN inte med killar som är erfarna. Mina längsta förhållanden har varit med killar som har varit mindre erfarna. Mitt längsta förhållande ( 4 år ) var tillsammans med en kille som hade varit med 1 tjej innan mig och det var ett jättebra förhållande men så händer det ju att känslor svalnar. Inget man kan råda över.
Om det bara gäller sex och inget annat så visst då e det väl mer intressant med en kille med erfarenhet men själv har jag aldrig riktigt fattat det där med " bara sex".
Om dom inte vill ha dig för att du inte är lika erfaren så är dom inget att ha aanderss!! För då e dom ganska korkade. En kille som inte är så erfaren kan man ju faktiskt lättare lära vad man själv tycker om. Så länge båda är öppna för att testa saker så spelar erfarenhet ingen som helst roll. Man måste ju ändå lära känna sin partner sexuellt. Ingen är likadan när det kommer till det ämnet och alla tycker om olika saker och så.
Stå på dig och ge inte upp!! Hon finns där ute någonstans