Jag vill börja med att berätta att första ggn som jag öppnade tråden så förstod jag inte frågan/röstningen. Jag har aldrig varit med i ett forum tidigare och jag var osäker på vad en "moderator" var för nåt.
Efter att succesivt ha läst alla inlägg så har jag nu äntligen förstått vad en moderator gör, ungefär i alla fall. Dock så tänker jag inte rösta.
Kan däremot säga att jag tycker det är fantastiskt bra att Aqva kan ta bort alla spam. Hur underbart som helst. Jag tyckte att det var vedervärdigt för närmare två år sedan när min son kikade på odla nästan lika mycket som mig,(han tyckte att det var så kul med alla roliga historier) och kunde klicka på alla avskyvärda spam som dök upp!!!
För mig får Aqva gärna vara moderator också. Det skulle inte störa mig. I mina ögon så verkar han vara en ödmjuk, rak, rättvis och sympatifull person. Dessutom med stora trädgårdskunskaper...
Jag tror att han hällre friar än fäller och när det är nog, ja, då ÄR det nog!
Om alla själva kunde ta hand om sina egna tankar och känslor och inte uppfatta vissa meningar så negativt så skulle det nog inte behövas en moderator. Man kan tex alltid utgå från att andra medlemmar vill väl i sina inlägg och därmed svara därefter istf att man ska ta det som personlig kritik och det ska behöva bli en "snäsig" ton i det hela.
Det känns inte så kul att läsa den här tråden längre...
//Sussie.