Myosotis!
Bryr mig inte om du köper mina inlägg eller icke. Det är bara mitt uttalande, inget som jag ber er att tillåta. Men nu ligger allt på hur sårad man blir när man vet att det är en som inte menar allvar. Skämt och skämt. Det kanske inte är ett skämt för alla, ibland kan det uppfattas som elakt ja. Då undrar man ju var skämtet ligger. Och då kan jag säga att jag inte heller vet det.
Och jag säger det igen, Elisabeth är en underbar människa, precis som alla andra människor! Hur kan hon bli sårad när jag
verkligen tycker att hon är en underbar människa, men när jag "skojar" om hennes alias, bara den du är på odla, bara under denna gräns? Jag älskar människor, natur och kultur, samt växter och djur! Men bara för att man älskar människor betyder det inte att man behöver bete sig som någon snäll dåre som försöker bevisa det. Man får yttra sig hur man vill.
Jag tänker dock aldrig använda mig av att kränka någon via ras, religiösa skäl, politiska åskådningar eller dylikt. Känner man sig ändå kränkt eller sårad (vilket jag inte tycker man inte borde bli!) får man gärna säga till! Då säger jag förlåt och slutar jag "skoja" om den personen i framtiden! Man får dock avregistrera sig när man vill, om man vill hänga med i skojandet igen

! Därmed förklarar jag skoj med allas namn från och med nu! Håll utkik, det kan vara din tur snart! Tillfälle att ditt alias hamnar i centra i odlas forum erbjuds när det är din tur!
Redigerat av abbbe: 21-05-2010, 17:23