CITAT (ängsvädd @ 26-05-2010, 12:41)

Men förlåt då. Du visste ju inte ens vilken art du har och jag ville hjälpa dig med att artbestämma din fågel så att den kan få korrekt skötsel samt hur man bör hålla den för att den ska må så bra som möjligt, det vet man ju inte om man inte vet vilken art det är. Vet inte om ni menar mig med "Gud vad ni håller på"

Vissa personer tar ju illa upp för ren fakta, men jag har iaf bara velat hjälpa till.
Hej ängsvädd ....

nu lägger vi av med min fågel, ingen vansköter den eller att jag behöver få hur jag skulle sköta den. Jag har levt med fåglar sedan 20 år tillbaka och det jag inte vet, behövs inte heller.
Jag har inte skrivit "Gud vad ni håller på", så du får följa nån annans länk, jag skulle inte utrycka mig så.
Du har velat hjälpa, det förstår jag, men det har blivit flera trådar med massa skitsnack, så jag lägger av den avdelningen och min pippis. .....

det är för jobbigt att hålla på när det var en enkel sak och nu handlar det mesta om den stackarn.....

fr. Tottes matte
CITAT (KRT @ 23-05-2010, 17:45)

I så fall kanske du ska titta en extra gång på signaturen innan du skriver (sagt i all välmening).....
Inte speciellt trevligt att få ett sådant svar när man försöker vara trevlig, borgar liksom inte för framtida svar eller hur man ska uttrycka det.
KRT, Jag kommer inte skriva mer om detta, lägger ner projektet.

fr. Tottes matte