CITAT (Berith @ 28-05-2010, 18:06)

Ja men nu klagade jag på henne i den svenska uttagningen också. Men jag sa också där att om vi ska komma sist så ska det vara med just en sån som hon. Det vore ju jättetråkigt om vi skickat en toppenlåt med en toppenartist och så kom vi inte ens med i finalen. Neej då är det bättre att komma sist med just en som Anna B.
Hej Berith, Vi kommer ingenstans med att skicka en flicksnärta till dessa uttagningar, men vi har nog inte bättre alternativ och de som är bra vill inte vara med när östblocket blokerar med sina hottentottfasoner och det finns massa folk där som röstar sina grannar och vill hålla västvärden utanför.
För faasen, dela på det då! Ha en europeisk melodifestival vilket vi bättre förstå än dessa skumma öststaterna, de har jag inte ens intresserad, inte en öststat ens på semestermål!!!

Mattes Molly
CITAT (Huggorm @ 28-05-2010, 18:23)

Vi borde ha skickat Timoteij i stället, dom hade garanterat haft större chanser. Men vunnit hade knappast dom heller.
Huggormen, det finns inte någon chans för nutidens svensk musik att slå andra, så konstig som den har blivit också, fattar inte alls alla dessa rappare vad de har att göra, påminner om antikens psykedeliska sjukhus.

fr. Mollys matte