Vissa saker får man tyvärr räkna med...Inte ser man mig plingande på någons dörr bara för att folk i närheten röker? Å inte klagar jag på springande fötter som hörs dagarna i ända, eller att vuxna människor är lite väl högljudda med saker och ting mitt i natten... Det finns massor att klaga på om man bara vill, men det är bara att inse: alla har sina egna vanor som folk kan störa sig på. Så länge det inte går till överdrift är det också acceptabelt. Folk är som folk är.
CITAT
min granne under klagar på att man hänger ut mattor på balkongen, då kommer hon springande och plingar så hårt hon kan på dörren.
Nu vet jag inte hur det är hos dig, men här står det på papper att man inte får hänga mattor på balkongen. Är väl mest för att det inte ska åka ner en massa skit, eller att mattan ska rasa ner..sedan skulle jag personligen inte bry mig om det bara var frågan om att vädra mattan en aning och den dessutom inte var gigantisk. Å ännu mindre betydelse skulle det ha om det var kallt och ruskigt ute och det ändå inte var en kotte som ville vistas ute på sina balkong...