CITAT (skogstroll @ 07-06-2010, 16:55)

jag tycker det är många som beter sig omoget och korkat och skrämmer bort nya medlemmar med en massa onödigt tjafs. var glada att forumet fortfarande finns, det finns inget bättre forum för trädgård. Vad skulle vi göra utan odla?
Hej skogstroll, ..... det finns alla de sorters folk till allt, men som ny känner jag mig otrygg när jag fick tid att läsa igenom en hel del. (min onda ryggkota ville inte vara med längre) så jag får nöja mig vara still tills jag kommer till kiropr.
Jag började med Odla gm nyhetsbrev snart ett år sedan och av olika omständigheter fick jag tid över och upptäckte forumet och fick hjälp att komma igång med det. Det finns vackra bilder och annat roligt här så jag gillar detta och hoppas att denna ska finnas kvar. Jag köpte de flesta växterna fr. Odla och det har funkat bra. Förra året anlitade jag ett annat nätförsäljning av växter och ......Det mesta var skräp ....så jag är sååå glad att Odla finns, för jag har inte så lätt att ta mig ut till olika garden centers....

... fuchian