CITAT (kikki @ 10-06-2010, 20:14)

Tusen takk til dere 3 som har svart meg,jeg har jo nesten ikke skrevet her inne,sett litt på planter,mulig bedt om bytte,men svaret,kommer aldri. Det som gjør jeg er med,er jo jeg ser dere har så masse flotte planter, ulike de vi har, og jeg bor jo på Vestlandet ved Bergen, zone 3, så hensyn til akkurat vekst,skulle da ikke være såå vanskelig,ifall så kunne man da spørre om vekstzone. Jeg har vært med så lenge her,og enda føler jeg meg som en fremmed "fugl", kontakter er og vanskelig å få,jeg som liker såå godt å bli kjendt med blomstermennesker,og SÅ vanskelig,er da vel ikke norsk vel??? Dette er første gang jeg "legger" frem hvordan det er som norsk her på Odla.!!Jeg har jo spesiell norsk hage,men har funnet lite glede å legge bilder inn heller.Jeg har aldri stilt vanskelige spørsmål, kun vært og sett på hager og krukkvekster, så nå har jeg også stemt og tror nok ikke det blir mer skriveri fra Kikki.
ibland får inte jag heller svar på frågor men så är det väl kanske ibland, man får "putta upp". Tyvärr är jag lite dålig på andra nordiska språk

så jag förstår inte riktigt ibland, jag vet inte om svenska är lättare att förstå för andra nordiska medborgare än för svenskar att förstå norska, danska osv...

Danska kan jag omöjligt förstå vad de säger, vilket är lite jobbigt när de ringer till jobbet

då är ju norska klart lättare. Som tur är så är de som ringer så snälla att de "svenskifierar" sitt språk så man inte sitter där som en totalidiot

... Jag tycker du ska fortsätta skriva, jag ska försöka förstå i alla fall