Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Oldwolfie., trevligt
          amaira
          Inlägg 04-08-2004, 06:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Tittade på din presentation - den fanns inte där förut, för jag har inte sett den förut.

Trevlig presentation, och roligt att läsa lite om dig på det viset. "Man" undrar ju alltid, ibland, över människor som bara dyker upp som ord - ibland med bilder men bara genom den andras ögon, inte på själva ögonen - på en monitor...

Jag har fått för mig att du bodde i småland eller östergötland eller nåt sånt där ställe som jag inte känner till avkrokarna på. Och så var du så "nära".

Kramisar/amaira

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          yla
          Inlägg 05-08-2004, 00:08
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

mjae jag har nog inte visat den så noga här tror jag
          men de e så här att vi har torpet tilllsammans jag o mina tre barn
          dom e inte där lika mycket som jag
          o själva stugan läcker o behöver fixas (de e på g nu)
          så då har jag en husvagn som jag köpt o ställt upp o till den så e de ju kul att ha en veranda ,, för förtält tar ju snart slut så sagt o gjort jag byggde en veranda

helt själv me spillvirke o braoha grejer

okey jag ska ta o fota den lite noggrannare nån dag men idag får ni nöja er me de här två bilderna som ligger i torpet mappen i mina fotoalbum
          kanske den skymtar på andra bilder me ,,jag vet inte

jo jag ska ta o se om jag inte kan visa hela storyn me min veranda som garanterat e tänkt av en gammaldam o byggd av en gammal dam o av bara spillvirke
          fan jag e lite stolt för den fungerar o har stått ett par år nu

förresten så fick jag också erkänna mina fördomar då jag för mitt liv inte kunde komma på vem doktorn va,,men jagvet nu wub.gif

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera

Inlägg i den här tråden
          amaira   Va!? En tillbyggd husvagn!!! ?? ...   05-08-2004, 08:36
          Felix matte   Kvinnor kan! :D :D :D   05-08-2004, 15:44
          pejori   oja det kan dom :D :D :lol: :lol: och sega är ...   05-08-2004, 15:45
          Lena N   Känner mig mycket träffad av ovanstående. :D He...   05-08-2004, 17:35
          pejori   både och skulle jag tro :D :D :lol: :rolleyes: ...   05-08-2004, 18:23
          ylle   Vad betyder skuggsyndrom? Har du ...   05-08-2004, 20:27
          amaira   Jag är född med de svårigheter som jag har, även o...   06-08-2004, 07:13
          ylle   Så fantastiskt du kan uttrycka dig, Amaira! Ta...   06-08-2004, 17:33
          pejori   kram på dej amaria. håller fullständigt med dej :r...   06-08-2004, 17:57
          Lena N   Tack Amaira för att du förklarar så andlöst bra at...   06-08-2004, 17:57
          amaira   ...och tack tillbaka - för ert bemötande. kramisa...   09-08-2004, 09:21

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 15:26

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon