Va!? En tillbyggd husvagn!!! ?? !!
Läckert! (och det tror jag det - att du kan vara stolt!!!)
Om du hittar några gamla hjul nånstans också - t.ex. det som står under din blåa lobelia (?) på första bilden - kan du åka runt på vägarna och visa upp din fina skapelse.
Fast, du kanske får hålla dig på motorvägarna, så du får plats ...
Ja, på motorvägen får du också mer publik!
"Gamla damer" och "gamla hopsamlade bra-ha-saker" = en rolig kombination! Jag vet, för här är en till, både samlare och byggare.
Fast, nån veranda har jag aldrig byggt - kanske beror det på den jag redan har.
Jag har nog inte gjort något så "stort" projekt över huvud taget. Min komplimang, en gång till.
Vad gäller "gåtan" så klarade jag den inte själv, första gången. Det är därför jag tycker det är så roligt när andra inte kan.
Och vad gäller din presentation, så är svaret kanske så banalt enkelt ... att jag kanske aldrig har tittat där förut ...
Jag trodde jag gjort det. Men när det gäller människor, är jag bra mycket virrigare än när det gäller insekter. Sorry, kan inte rå för det...
Jag har ganska svåra koncentrationsproblem.
Det man inte tänker på, när man säger "koncentrationsproblem", är att det även kan innebära
för mycket koncentration - fast på "fel" saker.
Svårigheter att
styra koncentrationen, helt enkelt.
Något som kan ställa till vardagen förskräckligt. Särskilt när "vardagssysslor" inte går "per automatik".
Det jag beskriver är ett "skuggsyndrom" av ADHD/DAMP. Det är lite "bokstavsbarn" över mig, vilket även är det som står bakom min förtidspension.
Jaha, här kom lite mer presentation av mig

insmygandes.
Kramisar alla!
/amaira.