CITAT (Bengalow @ 04-07-2010, 00:43)

Ja, herredumilde! Att betala 16 papp för en dvärgpudel! Det verkar som om folk med pengar gör vad som helst med dessa, t.o.m. sitta och skräppa på ett Odlaforum, om hur man kan strö pengar omkring sig! Tror fan att uppfödarna kan ta betalt hur mycket som helst, när det finns sådana kunder!
Nämen nu får du ta mig tusan ta och kamma dig en stund,..... du har ju ta mig tusan ingen ANING om vad jag offrar saker för att köpa min hund, nu ska du bara veta att min sista hund och det är nog min sista pga att jag kommit upp ålder och ska inga mer hundar ha , men min sista hund den pudeln köpte fick alltså bara två valpar en tik och en hane uppföderen som verkligen är seriös alla känner henne i pudelkretsen vet att hon har jäkla bra hundar tiken fick TVÅ!!!!!!! valpar en tik och en hane varav jag fick köpa hanen och hon behöll tiken så jäklar vilken enorm vinst hon gjorden på den kullen, bengalow du vet inte ett jäkla smack vad du pratar om, och läs alla Stintans inlässgg så kanske du kan få ett hum om hur det går till för hon har koll på läget, det har faktiskt inte du och som hon sa du vet ju för 17 inte vad jag försakar för hundarna ändå går du ut och har åsikter om att jag betalat en del för hundarna,, yes det har jag, men det är idag ta mig tusan inget överpris.....