ursäkta..fick inte tid att göra om... nu kommer den tror jag.
.thumbwrap { border: 0px; margin: 0px; } var unselectedbutton = "style_images/1/topic_unselected.gif"; var selectedbutton = "style_images/1/topic_selected.gif"; var lang_gobutton = "Utför"; do_ajax_rate = function ( img, event ) { global_cancel_bubble( event, true ); var url = ipb_var_base_url+'automodule=gallery&req=rate&xml=1&img='+img+'&op=dorate&rating='+rate_value; try { menu_action_close(); } catch(e) { } do_request_function = function() { if ( ! xmlobj.readystate_ready_and_ok() ) { xmlobj.show_loading( '' ); return; } xmlobj.hide_loading(); var html = xmlobj.xmlhandler.responseText; if ( html == 'nopermission' ) { alert( js_error_no_permission ); } else if ( html != 'error' ) { var html_arr = html.split('#@#'); for( var k = 0; k < ids_to_imgs.length; k++ ) { if( ids_to_imgs[ k ] == img ) { document.getElementById( 'menu-rating-'+img+'-'+k ).innerHTML = html_arr[0]; document.getElementById( 'menu-rating-'+img+'-'+k+'_menu' ).innerHTML = html_arr[1]; } } show_inline_messages_instant( 'rating_updated' ); } }; xmlobj = new ajax_request(); xmlobj.onreadystatechange( do_request_function ); xmlobj.process( url ); return false; };
comtesse_de_muranais2.jpg ( 109.16k )
Antal nedladdningar: 30Men det såg inte vackert ut , hur gör ni..jag har glömt eller så har min dator fått värmeslag. Nåja rosen syns förhoppningsvis..