Hej på er, väntar på den utlovade åskan, men än är det för hett att kunna sova.
Jag läste igenom era inlägg och jag håller med om att det finns nästan 90 procent skojare innom såppas kontroversionell ämne och det tog emot att skriva om mitt liv. Jag är van att möta skepsis och brukar redan vid ett tel. samtal avgöra om personen är ute efter löje eller är någorlunda ärlig, men skeptisk får man vara. Har man inte träffat på det innan, så det klart har jag förståelse för oro och annat. Men det är inte jag som bestämmer utan det är klienten i sista hand och det respekterar jag.
Nog har jag sett alla dessa spå-kärringsannonserna på tidningarna, men jag är så skeptisk att jag litar inte ens fem öre på dom.
Det är en sund inställning och det får man inte göra med våld, eller hur man skulle säga? ......
Har ni en aning hur den personens uppväxt och liv har varit när man har fått stryck att andra ser inte vad jag ser? Skulle önska att kunna ge dom stegen under 1-2veckas tid till personen som spottar mig rätt i ansiktet.
Det är inte såååå enkelt, må ni tro, men jag trots det önskar inte ens min värsta fiende att uppleva helvetet på jorden.
Vet ni vad ett energifält är? Allt levande omges av det. Men det är inte så enkelt att förklara kontakten mellan djuren och växter, och jag är inte alls felfri. det upptäcker man rätt snart när man måste möta sina egna demoner innan man kan möta andras. H---te vilket jobb!!!! Men jag är trygg när allt detta man har gått igenom och kommit ut som vinnare, men det gör en ödmjuk samtidigt. Under de senaste 20 åren har jag mött troligen de flest "tossiga" och även de godaste människor.
Inte en enda har gått ur från mitt beh. rum släpande med hakan under knäna. Så jag vet och ser, och det är mer än någon kan ana, trots att man har endast fått se en pytteliten del av det stora hela. Annars skulle jag inte leva här bland alla er för vad skulle det vara bra för? Jag har kommit hit att hjälpa dom som vill ha min hjälp och mig hittar ni inte i någon blaska, för nån reklam vill jag inte veta av. Jag vet att när det är dags, så kommer personen i fråga och då ser jag vad som är bäst just då för den.
OK, tänker försöka somna och lämnar detta ämne, men var och en gör som den vill och jag behöver inte göra reklam, utan har förstått att vissa av er har åkt på en riktig bluff. ......

... Fuchian ... (jag tar inte betalt) kasta inte sten i glashus ......
Redigerat av fuchian: 12-07-2010, 23:39