Hej Motti,
Detta är inget bullskitt, har du inte läst historia? Den gamla kulturen använde dessa metoder under sina vandringar och se bara dagens aborginier, de litar blind på att gruppen håller ihop och de använder telepati med kontakt med andra stammar som de ens inte ser. Då hjälper det inte att skrika sig hes, eller tror du det?
Den nya tidens befolkning över hela jorden söker sig till de färdigheter och kunskap som de har kunnat få fram. Under alla tider har det föds människor med sina speciella egenskaper, men det fick inte komma fram för att prästenskapet ville ha makten och tystade de som ändå vågade stå på sig. Detta är ingen ny beteende, men den har blivit accepterad pga att Moder Jord mår så dåligt.
Attans, varför höll jag inte tyst? Svaret är att innom mig finns en urkraft som vill inte bli trampad på tårna längre. Jag tänker inte ta detta till allmän diskussion för alla har sina åsikter och vissa mer envisa än andra. de är nog de som har blivit blåsta av dessa "skojare" el. de som har en del, men egot är större än kraften. Då kommer man till villovägar och förlorar det och man får tiofalls tillbaka det man ger ut .... Så ligger det till, men ha din åsikt, men förstör inte för andra medlemmar som nu kanske inte vågar berätta om sitt. Snälla ..... Släpp det, ..... Fuchian ... det du inte förstår, låt andra göra det....
Redigerat av fuchian: 13-07-2010, 01:29
|