CITAT (Chamomille @ 13-07-2010, 00:48)

Emil kunde i alla fall prata med Lukas

Det tror jag, du är lyhörd med dina djur, så där behövs ingen "djurpratare" till hjälp. Oftast är de rätt okunnika och ger generella svar. Jag hade en undulat som hade fått som liten en skada över ryggen och kunde inte flyga, eller mest styra landningen.
Det blev en sån där hälsomässa och jag tog med bilden av Emil och även den som vat innan honom. Ludde.
Damen skulle vara dessutom medial.
OK. Emil fick en galen diagnos som inte stämde alls, samma sak med Ludde. Jag envisades ytterligare med Emil, men damen ville inte befatta sig med det.
Bullskitt rätt i genom ---- så visst har jag prövat även dem, hon var känd och har skrivit böcker om det.
Jag tror så här, att har man ett/flera djur så lär man den normala kommunikationen som Motti förklarade, men som medial, har man hjälp att nå djuret bättre, även att jag tycker att denna "byta bilder" grejen som man kör med djuren kan vara rätt jobbig, man tröttnar lätt. Jag är min egen mästare i detta och har alltid nekat att göra sådana saker när jag blivit tillfrågad, men endast healing för smärta har jag gett när jag är rätt blödig av mig, som räddar daggmaskor från asfalten, må det vara, det är ju jag. ..........

så du har rätt, tjejen, .... Fuchian ....
Redigerat av fuchian: 13-07-2010, 01:27