Äntligen .. det jag gillar att prata om! ...

detta är en mycket kontroversiellt samtalsämne, men man ska inte tro att man kan få andra att tro på det man själv upplever.
Du har helt rätt ang, hunden. Mina hundar under åren har lärt sig mer eller mindre att komma med bilder och ta emot bilder, speciellt när de har något viktigt att komma med, sjuka el. annat. Nu har jag använt detta enbart med mina djur för området är stort och flummigt, så det gäller hitta sin plats och uppgift här på jorden.
Min gamla hund har brukat hämta mig om hon sett något och oftast är det min mormor som brukar sitta i vårt vardagsrum. Speciellt aktivt var det 1.5 år sedan då min mor fick sitt hjärtinfarkt. Då väckte mormor mig på nätterna (de är mest aktiva på den tiden) och gm telepati går ju samtalen mellan en ande och en människa.
Jag har andra anhöriga på besök med jämna mellanrum.
Ni kanske undrar vad jag är för en????

okej, jag är certificerad medium fr. Terry Evans (TV4+ "Det Okända) Jag avslutade i vintras en 5 årig utbildning hos honom. Hade sökt hjälp hos andra för att mitt beskymmer var att inte fick vara i fred. Man måste stänga av kanalen och leva normalt, men man är ju bara en människa med fel och brister, men under tiden har detta lärt mig en hel del. Jag föddes med dessa "verktyg" men kunde inte använda dom. Min mormor hade gåvan och innan det gick det i hennes släktlinje. Sedan har jag arbetat med kosmisk healing snart 20 år, och även den fick jag förfinad hos Terry, som inte själv har den gåvan.
Under hela mitt liv, tills maken började lägga märke till olika saker hos mig och ville att kolla upp vad jag har, så den som han tyckte (även jag) var mest precis, var Terry. Så hadde livet förberett mig till en för sin uppgift och även funka som handledare åt unga människor som börjar "öppna upp".
Området är lika stort som det finns skojare i denna branch och min makes tanke var att endast vimsa hit och dit, ta och koncentrera på det man var lämpad till.
Jag tar emot dem som söker mig och håller mig i det goda ljuset med ett speciell meditation som han lärde oss att använda.
OK. Nog om detta, nu gällde det --- tala med djuren ----, men även växternas energifält går att påverka och det är tacksamt jobb. Jag vill inte påverka er, men ger detta till er läsare för det finns säkert fler som upplevt liknande saker .....

... Fuchian ....
Redigerat av fuchian: 12-07-2010, 19:57