Stort tack till Farbror blå och Silos ... jag behövde läsa era inlägg och sen tänka efter ... en hel del.
Jag brukar inte längre lägga mig i andras debatter, där jag inte har varit med från början. Jag upptäckte att det är lättast att inte bry sig ... än få på käften. Jag vet att alla kan inte gilla vissa saker som vi har diskuterat och mitt i alltihopa hamnade jag på en gammal tråd som hade samma mening, tänkte på att, vad konstigt det blev, men sedan fick jag en tips av en medlem och då upptäckte jag mitt fel.
Det ska inte vara bedrövligt utan att man kan diskutera normalt, med våra olika åsikter och ingen ska påverka eller håna den andre för det.
Jag vet med mig att jag kan skriva rätt långa utlägg, men jag har tänkt att varför berätta allt, dela upp det och om man får skit, så då ska man inte svara mer .... Då försvinner den tråden och annat roligt dyker upp.
Jag är nog kanska blåögt och ger mer av mig än nöden kräver, vad tycker ni?
Jag satt uppe nästan hela förra natten pgr av hettan och då cirklade jag runt i vissa debatter.
Min mening är inte att "frälsa" någon. Var och en har sin egen tro och erfarenhet, men det finns så mycket rädslor kring vissa ämnen och andra vågar sig inte fram med sina erfarenheter. ..... OK, jag ska inte skriva en bok, men fick nog sagt det som jag har mött under tiden i forumet. .. Tack, snälla! .....

..... Fuchian ...