Hej SILOS,
Det är nog tänkvärt att inte bry sig om någon gör en klavertramp. Jag har bett om ursäkt några gånger när jag känner att det var nog mitt fel. Tänk, det konstiga är att ingen svarar på det??? Vad kan det bero på?
En vanlig hövlighet, som man får lära som barn, men har märkt även bland folk i allmänhet att om jag/någon säger fårlåt, så får man inga svar.
Är det så numera i vårt samhälle? Det är enklare att notera en ursäkt med ett leende, än att börja gräla och bli kallad med olika försmälen ... ex. f--an, din klumpkärring, flytt på dig! ... Detta hände när jag hoppade med kryckor efter att opererat åter igen min fot.
då gäller det att räkna till 10 och lugna ner sig, men har även skänt behov av att drämma till med kryckan, men oj oj --- då blir man säkert anmält för misshandel ......
Det har varit roligt att delge minnen och att få positiv respons .... dom som kriticerar, kommer det negativa tillbaks tiofalldigt av någon anledning, så jag kommer att tänka på vad som jag vill berätta och finns det respons .... så gärna för mig ... Just nu har man inte så mycket att göra i trädgården och det är för varmt.
..... fuchian ..