CITAT (Motti @ 15-07-2010, 01:50)

Då kan jag härröra till min ålder jag är 57 år och haft djur i hela mitt liv liksom min man,att ha djur är en stor sak ,man skaffar dom inte bara för att ha dom,de ska ha ett syfte i ens liv man ska ha ett behov av att ha dom och leva med dom,att tro att någon kan prata med dom annser jag vara humbugg,men att förstå deras behov är en annan sak,som seriösa djurägare vet man sina djurs behov (psykologi) och man kan läsa av dom,kan man inte läsa av sina djurs behov !ja då kanske man går på det där med "djurpratare"men hur i all sin da ska en djurpratare veta mer om ditt husdjur än du vet själv?har du inte den kollen ska du inte ha djur då är det det samma som att du inte ha koll på vad det är du skaffat.Ingen än du själv känner din hund eller katt bättre än du själv förhppningsvis.Har också vida kontakter i hundvärlden men allt hänger på ägaren ,en bra hund har en bra ´ägare och då får ägaren en bra hund !Äeran en bra djurägarean bra djur.Då behöver man inte "djurpratare"
Vad har du för avsikter att nämna din ålder? Jag undrar bara hur det skulle ge nån förklaring, eller ...

Jag är inte intresserad hur ditt liv har varit, det har ju handlat om andra saker hela tråden.
Jag skiter i dessa fuffens - pratare ....