CITAT (fuchian @ 14-07-2010, 17:43)

Till MOTTI,
Måste du upprepa samma sak i alla dina inlägg? Du tappar förtroendet hos oss alla och det är lätt att se hur enformiga kan dessa människor bli, det du håller på.
Räcker det inte åt dig att man accepterar din synpunkt i debatten, men som du håller på så då tappar man förtroendet för dig även i andra inlägg?
Jag kan bli piss off av sådant beteende, men jag dömer inte dig, men påpekar att gå och coola ner dig, tjejen innan du har de flesta mot dig .....

.... Fuchian ...
Men Fuchia,du kan väl inte veta vad alla odlare tycker och tänker!?!
Även de "enformiga"människorna har rätt att finnas till och säga-skriva sitt!
Dessutom tycker jag att om du tappar förtroendet för en medlem här i någon sakfråga eller annat så behöver du söka anledning till detta hos dig själv och fråga:varför kan inte jag med denna människa,vill jag verkligen inte tro på hennes-hans funderingar överhuvudtaget? Förlåt att jag ger dig råd utan att du frågat efter det!
Vi människor är jo oerhört rika i vårat inre;ibland är man vis och ibland är man hur dum som helst etc...
Det vore galet att tillåta endast en sida av en medmänniska påverka vårat omdöme om människan ifråga,för då kastar man jo ut babyn med badvatten...eller hur det nu var...
Varför blir du "piss off" av Mottis beteende,DET är jag mycket nyfiken på?
Motti kommer säkert själv underfund med om hon får andra medlemmar emot sig här och det är hennes sak att avgöra om hon vill ta lärdomar av det eller inte....