CITAT (Motti @ 13-07-2010, 00:43)

tycker ändå det är Bullskitt !varför kom alla på nu helst plötsligt att de kunde "tala med djuren" på 2000 talet ?varför kom ingen på det innan.Alla djurägare bör känna till sina djurs behov annats skulle vi inte ha alla hundhem och katthem.Sunt förnufft gör en bra djurägare,det här med "tala med djuren !Bullskitt !Men kom ni och tala med min katt ;)han har nog ett och annat och säga er"det där med Djurkomunikation är bara ett sätt att ruva djurägare på pengar,varje djurägare bör veta vilka behov deras djur har ,det finns böcker om det,Och dom behoven är klart som korvspad !
Alla kan absolut INTE tala med djuren och alla människor kan inte "tala-läsa av" sina medmänniskor!
Förritiden fanns inte varken TV,dator eller telefon så människorna kunde inte sprida sina kunskaper om att tala med djuren.På den tiden fanns säkerligen flera äkta "djurpratare"
Mycket av det ursprungliga och sanna har förvanskats i vårat "pengargalna" värld-människor.
Människor behöver i första hand egentligen känna sig själva,innan vi skaffar barn,eller djur,men det är också en skola vi går i medans vi lever här på våran underbara planet och vi människor behöver varandra (både de goda och de mindre goda människor) OCH vi behöver djuren,naturen..ja ALLT levande för att kunna utvecklas till sanna människor...änu är det lång kvar till dess.....eller kanske inte,men det är en annan historia.....
Jag tror att din katt skulle ha även en massa att berätta om dig,men trogna som djur är vill det inte berätta om sina ägare,har jag hört-läst...
Det är bara att konstatera att det finns människor till allt.....
CITAT (Chamomille @ 13-07-2010, 00:48)

Emil kunde i alla fall prata med Lukas

Gulle Emil