Medlem
Antal inlägg: 6 105
Medlem nr: 3 398
Tittade på din presentation - den fanns inte där förut, för jag har inte sett den förut.
Trevlig presentation, och roligt att läsa lite om dig på det viset. "Man" undrar ju alltid, ibland, över människor som bara dyker upp som ord - ibland med bilder men bara genom den andras ögon, inte på själva ögonen - på en monitor...
Jag har fått för mig att du bodde i småland eller östergötland eller nåt sånt där ställe som jag inte känner till avkrokarna på. Och så var du så "nära".
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
kram på dej amaria. håller fullständigt med dej apropå fängelsetråden så är det lätt att dömma. men livet kan på ett ögonblick slås i sönder, och det är svår att förutse hur vi reagerar. jag försöker av den orsaken aldrig att dömma ut människors handlande då vi själva kan hamna i en ohållbar situation, där det till synes inte finns någon utväg. att jag sedan kan raljera lite och skämta om eländet tror jag är ett sätt att överleva får man hela tiden som du säger, höra att man är värdelös och inte duger, så blir man sådan om man inte har styrka och möjligheter att ändra på det, har som du ett inre kaos som jag lärt mej att leva med. det är inte alla förunnat att kunna det om man inte kan få hjälp och förståelse. nu blev det långt, men det är viktigt att diskutera det, inte bara " som skoj" även om det behövs också ha en bra helg alla i solen och värmen
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2