Hoppas allt blir bättre för dig - vet hur hemskt det är att ha en anhörig på sjukhus så jag skickar många tankar till dig
CITAT (anne-li i olofstorp @ 17-07-2010, 22:52)

Tack snälla ni för era tankar och hälsningar.
Idag var det bättre, hon har sovit för första gången riktigt på snart en vecka, först var det kontroller varje halvtimma, sedan kramperna...
Kramperna var fruktansvärda, huvudet vreds åt vänster, ögonen stirrade åt samma håll utan att se, ögat och munnen slöts och öppnades hela tiden, vänster arm krampade och handen knöts och ryckte.... Två gånger fick hon kramper i hela kroppen,.,,, helt fruktansvärt att se och hon sa själv efteråt "rädd", ja det hade jag också blivit.
Lunginflammationen härjar fortfarande men personalen har gett henne slemlösande medicin att inhalera, och det hjälper!!!!.
Ny röntgen troligen på måndag och om blödningen är mer lättflytande då kommer dom att göra ett litet hål och försöka suga ut blodet ur skallen..... Hon är livrädd och det är jag med!
Ni är så underbara som ger mig stöd och stöttning i min svåra tid! Tack snälla ni, det värmer!
Har sett detta på nära håll flera gånger och lärt mig att de är fantastiska i sjukvården, de har enorma resurser.