Jag håller med malcolm! Du är inte alls tråkigt, tvärtom. Det är många kärringar här som kör verkligen håller i ratten här, mm, mm, mm. De tror att deras far äger odla.nu, och alla främlingar som skriver inlägg som dessa kommer inte undan med kommentarer efter kommentarer av personer som inte ger sig, en sådan medlem är bl a vår käre *Stintan*
Har ni tittat in på andra forum? Hur är stämningen där? Tro mig, folk är otrevliga mot varandra, men skillnaden är den att det inte finns poliser där. För där verkar man ha bättre koll att forumen inte går att låsa mot främlingar

Själv är jag ung och har i stort sett inte samma humor som er. Ibland scrollar jag runt småprat för att se hur mycket ork ni lägger ner på att svara på varandra. Alla är på hugget och har alltid något att kommentera den andra med ser man. "Jag vet bäst, jag är bäst"!
Jag visade mina vänner denna sida för att se hur de skulle reagera. Vill ni veta vad man tycker om odla.nu forums småprat? Surkärringstjafs helt enkelt! Det är så
ni framstår.
Ett bra tips som verkligen är väldigt, väldigt effektivt att använda sig av när det gäller sådana inlägg som jag gör och andra gör är att:
Ignorera inläggen och personen totalt! Varför ska man ignorera? Jo, personen som är dum/elak mot dig är inte din son eller dotter, inte heller din mamma eller pappa. Det är ingen som du troligtvis känner och kommer känna. Det är knappt någon som existerar mer än vad orden här gör. Varför då bevisa att du har rätt. Varför då bry dig om denna och vägleda denna? Skulle någon här göra så skulle jag bara tänka, OCH? Än sen då? Vem är du som ska bestämam över mig, jag skriver vad jag vill. Jag skriver vad jag vill sålänge jag bara finns som ord för er.
Anledningen till att det är så mycket "kärringar på hugget" är nog att dessa kärringar har haft det så trevligt på odla.nu med vissa. Tänk bara så många växter man har bytt med varandra, och julklappsbytartråd, påskpresentsbytartråd, mm. Vissa har känt ömhet för varandra.
Men tänk nu som så, att här kan vem som helst läsa, det har det alltid gjort, även om många medlemmar haft det så gött och glatt med varandra. Här finns de som vill framstå som dumma, roliga och tycka si och så. Och dessutom så hakar ni alltid på de som drar alla över en kam. Och? Jag gör aldrig det, jag skriver bara det här, så det så.
Se detta inlägg som ett test! Hur många kommer att klara av att nu ta till det jag har skrivit och verkligen ignorera det jag har skrivit? Eller är frestelsen för att attackera med full kärringkraft för hög för att motstå ett sådant saftigt inlägg som detta? Som jag sa, ta det lugnt, läs ovanstående igen. Slappna av. Ignorera är det bästa ni kan göra mot sådana inlägg som detta. Svara bara på det du tycker är kul istället. Bli vän, bråka inte. P.S för ditt eget bästa!
Tack för mig!