Det vore intressant att höra vad det egentligen var som fick dig att plötsligt bestämma dig för att lämna Odla.nu.
Jag har nämligen ända sedan jag själv blev medlem, förundrat mig över de medlemmar, som känner behov av att basunera ut, att : "Nu hoppar jag av!"
Är det någon sorts behov av uppmärksamhet? "Om ni inte är snälla mot mig, så går jag.

Är inte det mest naturliga, att bara sluta skriva på forumet?
Odla.nu är ju inte en arbetsplats, en familj, en religiös sammanslutning eller en intresseorganisation för likasinnade, åtminstone inte i Småpratsdelen.
Du har varit här i drygt två månader.. Du kanske skulle fråga dig själv vad du har bidragit med för att få den uppmärksamhet du eftersträvar. Eller om du hamnat på fel forum.
Det finns en uppsjö dejtingsajter, där du säkert kan hitta en paddelpartner, men kanske inte bland en samling fanatiska odlare, naturintresserade, miljövänner, husdjursägare, vars största intresse i livet kanske
inte är att hitta en ny livspartner.
Kort och gott, som Aqua skriver-"Alla kan ju inte gilla alla". Men det behövs människor av all de sorter, även på ett forum. Stanna gärna kvar och testa ett tag till.
Ett litet råd på vägen, om du väljer att sluta vara här och gå vidare till andra forum: Var inte så öppen med vem du är och var du bor. Det är inte alltid så lyckat i webbvärlden.
Lycka till!