CITAT (malcolm @ 21-07-2010, 23:59)

Har insett att jag på många sätt inte behagat alla medlemmar här och kanske är det dags för mig att lämna denna sajt, synd eftersom många har varit trevliga och många goda råd har jag fått av olika slag. Det är inte lätt att stryka all medhårs hela tiden men tyvärr finns ingen funktion för att avregistrera sig vad jag har upptäckt men kanske kommer jag tillbaka så småningom.
Ha det gott ALLA och kram på ER!

Man kan inte vara alla till lags men det finns ju faktiskt ingen anledning heller

Det finns alltid någon eller några som tycker att de har lite mer rätt än andra att "lägga ribban" och bestämma vilken nivå det ska vara på diskussioner och vad som får diskuteras. Men har man problem på ett forum tar man det med forumets administratör så får den personen reda ut påhopp mm.
Man ska inte ta allt för personligt heller. Har en känsla av att vissa vågar vara lite större i truten när de slipper träffa folk personligen. Så stanna ett tag till och fundera på om du verkligen inte vill vara kvar i ett forum med så mycket kunnigt och trevligt folk bara för att ett fåtal beter sig illa ibland.