CITAT (Aqvakul @ 22-07-2010, 19:51)

Jag gillar inte den här tråden, när man angriper en problematisk medlem indirekt genom antydningar. Om man tycker att funchians beteende inte är OK så får man påpeka det för henne direkt, så att hon har möjlighet att försvara sig och ev. förändra sitt beteende. Jag har på ett lugnt och sakligt sätt påpekat för henne flera gånger att hon beter sig störande. Jag vill inte påstå att jag fått någon lysande respons. Men antydningstrådar gör knappast saken bättre. Om man upplever problemet som mycket stort så finns en yttersta möjlighet att anmäla det hela till admin.
Du är inte ensam om att ha påpekat detta direkt utan respons. Vi är många som vänligt försökt hjälpa men fått skit. Varför är det så fel att tala öppet om att man stör sig på en massa inlägg som inte har med trådarna att göra? Annars har det minsann gått bra att påpeka när folk är OT. Det brukar hjälpa men här har det inte hjälpt ett smack. Tror varken jag eller någon annan skulle brytt oss om man fört dessa diskussioner i de trådar som passar för det eller skapat en egen tråd. Då hade till och med kanske flera varit intresserade av att läsa. Hur mycket ska man tassa just när det gäller detta.
Vadå antydningstråd? Alla vet vad det är fråga om och min tanke från början var att på ett skämtsamt sätt tala om att jag tycker i stort sett hela Småpratsavdelningen har spårat ur så att det inte går att diskutera något seriöst längre på grund av alla fluminlägg. Observera att det är inläggen jag kallar för virus inte fuchian! Möjligen kunde fuchian förstå då att det är bättre att samla dessa inlägg i en egen tråd och Silos har ju också skapat en sådan. Det är inte intressant att läsa om healing, mediala förmågor , andevärlden, dotters lön, döende mamma, utlandsresor, sin kända affärsman m.m i trådar där det inte har någon relevans. I synnerhet inte när det upprepas som ett mantra.
Fuchian har alla möjligheter att försvara sig, hon finns ju på forumet och skriva kan hon ju bevisligen.
CITAT (Markus_H @ 22-07-2010, 21:05)

Jag borde kanske inte skriva mer i denna tråden utan låta det vara nu för jag har en känsla av att denna tråden blev precis vad vissa provokatörer i forumet ville att det skulle bli.
Att provocera var inte min avsikt med tråden!