|
Kajsa,visst kan det vara leverantören som ställt till det och inte Odla.Jag tror det är många som råkat ut för samma sak.Är det rabattrosor vi fått tycker jag det är särskild irriterande för de är betydligt billigare än buskrosor.Det är andra gången jag råkat ut för det och är benägen att kontakta Odla.Tar man kontakt med Odla så kan de i sin tur meddelar sin leverantör om alla felmärkningar.Som tur är fick jag rosor jag gillar,men de måste flyttas.Jag beställde även Frühlingsduft,men den har inte blommat än.Sebastian Kneipp överlevde inte vintern en zon 3 ros så jag får skyller mig själv.Jag var ute och kollade på rosen en gång till,jag tror inte den remonterar,jag såg inga nya knoppar.Grenarna är ganskar veka och det är rätt så taggigt.Tror inte det är en rabattros,doftar underbart nu efter regnet.Fotade tagarna men bilden ligger i kameran.
--------------------
MVH Renate zon 4
|